Posted on

LA SEGURETAT DEL TOBOTRONC D’ANDORRA A TV3

Fa una estona m’ha passat quelcom xocant. Al Telenotícies de TV3 han mostrat una atracció que hi ha a Andorra anomenada TOBOTRONC que m’ha deixat bocabadat. Pel que he vist i han dit sembla que un va fent un passeg ràpid per un bosc durant kilòmetres dins d’un compartiment que va sobre unes vies que semblen com flotar pel bosc. Una meravella. Només veure’l m’ha encantat aquest TOBOTRONC i m’he dit que m’agradaria anar-hi. Per desgràcia als pocs segons la notícia ha continuat i han mostrat uns casos de gent que ha patit unes ferides horribles als peus i sembla que en un cas amb una intervenció quirúrgica d’un munt d’hores i complicadíssima.

La veritat és que no sé que es pot fer però és evident que amb aquesta notícia jo no pujaria a aquesta atracció. La veritat és que potser podrien fer un vehicle on els peus quedessin dins d’una estructura metàl.lica i així no hi hauria manera que un accident als peus pogués passar.

Suposo que el govern d’Andorra prendrà cartes a l’assumpte perquè em sembla que amb aquesta notícia no només aquesta atracció genera preocupació sinó que fins i tot un es podria preguntar quin paper té l’estat andorrà en tot aquest assumpte.

Tan de bo no torni a passar cap accident d’aquest tipus ja que l’atracció, pel que he vist, sembla molt encisadora.

Enllaç: http://www.324.cat/noticia/1381207/societat/Denuncien-una-atraccio-dAndorra-per-serioses-ferides-als-peus-amb-possibles-sequeles

One response to “LA SEGURETAT DEL TOBOTRONC D’ANDORRA A TV3

  1. joan ⋅

    això mai ha estat segur. abans d’obrir van fer una jornada de presetació per periodistes i hi va haver un accident que es va tapar per tots els mitjans. JO hi estava implicat i me van maltractar periodísticament quan volia explicar els veritables riscos de l’atracció. Una vergonya que me va fer plantejar si volia ser periodista…ara ja no ho sóc.

Leave a Reply

