Posted on

JOANA ORTEGA, UNA IMATGE RENOVADA?

Fa uns mesos la vicepresidenta Joana Ortega va ser notícia pel fet de no haver acabat la carrera però al mateix temps constar com a llicenciada en algun cv. Allò no em va agradar gens i des d’aquell dia vaig sentir malestar cap a la vicepresidenta. De fet quan la veia per la tele sempre li trobava un aspecte de frivolitat i sempre me l’imaginava com algú que havien posat al govern simplement per acontentar a Josep Anton Duran i Lleida. En resum, que Joana Ortega era un dels membres de l’executiu català que menys m’agradava.

Avui, però, en una entrevista a ELS MATINS de TV3 m’ha sobtat perquè m’ha semblat trobar una altra Joana Ortega. He vist una política d’aspecte seriós, lluny d’una imatge frívola, i amb un aspecte preocupat per la situació del país.

Mai sabré si és que la miro amb uns altres ulls o bé Joana Ortega ha canviat però estic content de veure ara en ella una política que dóna una imatge compromesa i no pas la imatge anterior on semblava que el càrrec no anés amb ella. Tinc la sensació que Joana Ortega val més ara que quan va entrar. Ara si sembla vicepresidenta en cos i ànima. Abans simplement semblava la triada per Duran i Lleida per un bon lloc en el govern.

Ortega assumeix Governació amb l'objectiu de d...

Image by agenciaacn via Flickr

Leave a Reply

