Posted on

THE.CAT HOMENATGE A TONI NADAL

Encara no em puc creure que Toni Nadal no sigui entre nosaltres. Potser pel fet de no ser gaire bo recordant noms no estic segur de si sabia el nom de Toni Nadal en veure una foto seva. De fet si algú m’hagués preguntat sobre un home del temps a TV3 segurament hagués mencionant només en Molina encara que també n’hi ha d’altres que me’n recordo.

Però en Toni Nadal tenia alguna cosa que feia que quan el presentava el temps sentissis que a l’altra banda de la tele hi havia algú que et donava molt més del que mai tu li podries tornar: el seu somriure i la seva simpatia.

Feia uns dies em sembla que el vaig veure fent un reportatge des d’un helicòpter.

La pèrdua de Toni Nadal m’ha fet veure que al llarg de la vida tenim la sort de rebre molt d’altra gent i que potser no som prou conscients fins que, de sobte, aquestes persones deixen d’estar amb nosaltres.

Per mi el que hem perdut no és un dels homes del temps de TV3 sinó algú que t’alegrava el dia durant uns segons.

He llegit que en Toni Nadal era una persona que estimava molt el seu país. Jo diria simplement que era una persona que estimava.

Mentre escric tot això no em puc oblidar del seu somriure i la seva veu. Una altra cosa que també m’agradava d’ell era el seu aspecte. Mentre hi ha gent que s’esforça en tenir un look gairebé de model en Toni Nadal no necessitava res d’això. La seva simpatia i el seu somriure crec que faran que molts no l’oblidem mai.

THE.CAT
——
21 de juliol de 2012

Us deixo amb el següent enllaç al qual es parla també d’un homenatge professional a en Toni Nadal i on es parla de la sala Toni Nadal i Segura al Servei Meteorològic de Catalunya (SMC):

http://www.324.cat/noticia/1813692/catalunya/El-Servei-Meteorologic-de-Catalunya-homenatja-Toni-Nadal

 

 

Leave a Reply

