Posted on

FART DE TV3 TAMBÉ

Només volia escriure aquest post per deixar constància de que estic fart de TV3. Mai a la meva vida havia estat conscient de la manipulació que es pot fer mitjançant programes d’humor, programes de tertúlies i les notícies.

Estic fart en veure a TV3 una manera clàssica de manipular les notíces: tria quines notícies es diuen ben alt i quines es callen: que tanquen un canal com el 3XL amb sèries molt bones i perfectes per aprendre anglès? Doncs callen! Que Espanya ha fet alguna altra cosa que es pot criticar? Doncs ho díem ben alt!

Fa dècades que no m’agrada sentir TVE per la seva visió centrada a Madrid i que em fa sentor com si estigués a la perifèria i ens fessin el favor de parlar de nosaltres algun cop. Però cada vegada m’agrada menys i menys TV3.

Cada dia estic més i més fart dels nacionalismes que manipulen les teles! Al món només hi ha fatxes o independentistes? Al món hi ha persones i TV3 no està pas al servei de le spersones que viuen a Catalunya sinó al servei d’una majòria que té segrestada TV3.

Quan veig le Telenotícies de TV3 gairebé em sento culpable de no sentir menyspreu cap a Espanya. Fins ara no em sentia culpable quan veia TVE de no veure Catalunya com una part perifèrica d’Espanya. I pensar que pago totes dues televisions! Estic pagant dues televisions que no m’agraden.

Leave a Reply

