Posted on

IB3, SI US PLAU, NO MARXIS DE CATALUNYA!

Ja fa uns quants mesos o anyets que tinc la possibilitat de veure IB3 al TDT però la veritat és que usualment veig més TV3, i altres canals de IB3. Potser una mica per inèrcia. De fet de IB3 potser només he vist alguna vegada algun episodi d’alguna sèrie.

Però justament darrerament i justament fa uns moments estava veient IB3. El canal 3XL de TVC ja no hi és però això no crec que sigui la causa per la qual darrerament m’he interessat per IB3.

Com qualsevol sap a Catalunya estem vivint en una situació molt especial des del 11 de setembre i després de les paraules del president de Catalunya. Tot això és molt present evidentment a TV3 i justament per això darrerament crec que m’agradava IB3. Em permetia sentir una llengua estimada sense haver de estar a l’ull de l’huracà polític que actualemtn tenim a Catalunya. Veient TV3 tinc la sensació d’estar dins d’un món on només existeix la independència o la no independència. IB3 m’ha servit per relaxar-me. Aviu mateix he vist un programa de ball.

Aquests darrers dies havia doncs començat a estimar-me més IB3. Em permetia sentir doncs una llengua estimada i al mateix temps em permetia per uns moments oblidar la situació delicada a la qual està Catalunya.

Quina casualitat que quan començava a adonar-me de la sort de veure IB3 ara IB3 marxa de Catalunya.  Voldria pensar que no hi ha hagut cap raó política darrera de la explicació que tot això és per una raó econòmica.

Leave a Reply

