Posted on

EL PSC NO ÉS AIGUA CLARA NI AQUÍ NI ALLÀ

En aquests moments d’incerteses en els quals no sabem si acabarem en un futur només governats per Barcelona, Brussel·les i Berlin o continuarem governats per Barcelona, Madrid, Brussel·les i Berlin el que potser agrada en la certesa.

El PP i la seva ideologia en pot no agradar, fins i tot gens ni mica però qualsevol a Catalunya sap què significa votar al PP. És un partit que vol la unitat d’Espanya i que no vol sentir parlar de referèndums. Qui pensi així pot votar tranquilament al PP.

Qui vulgui un estat propi també sap a qui votar.

Però el PSC?

Què vol el PSC? Se suposo que ARA vol que els catalans tinguem al dret a decidir però d’acord amb les lleis espanyoles. Això pot agradar més o menys però tenint en compte que a nivell d’Espanya el PP no vol ni sentir a parlar del refreèndum i fins i tot el PSOE sembla que no en principi no vol això del dret a decidir … doncs bé, què el el PSC?

Tinc la sensació com si el PSC fos un producte de supermercat que gairebé ningú compraria pel fet de què no sé sap ben bé que és.

Personalment jo el que crec que el PSC hauria de fer és simplement dissoldre’s i deixar que el PSOE es presenti a Catalunya. I llavors la gent del PSC que vagin amb el PSC o que formin un altre partit com ja sembla que vol fer Ernest Maragall.

Ahir vaig sentir al senyor Bono parlant del PSC com si fos la franquícia del PSOE a Catalunya i dient que qui no vulgui la unitat d’Espanya que ha de ser expulsat del PSC. Això sembla massa gros però almenys el senyor Bono té les coses clares! A ERC no cal que ningú digui que qui no sigui independentista sigui expulsat ja que cap eprsnoa contra la independència se suposaa que es faria d’ERC!

El PSC dóna la sensació ara d’unes persones que no saben què fer i que són esbroncades des de tot arreu! El PSC sembla un vaixelll enfonsat.

La veritat és que a mi em faria vergonya presentar-me a unes eleccions amb un partit que no sap ben bé que és!

Se suposo que els partits estan per ajudar a la gent i fa la sensació com si el PSC no fos solució de res sinó una espéica de maldecap, gairebé de cadàver polític agonitzant.

Curiosament, mentre el PSC veig així tinc la sensació queu dins del PSC hi ha persones que pdrien ser molt útils per Catalunya. El problema és el vaixell en el que estan. Depen de Madrid o de Barcelona? Si depèn de Barcelona llavors perquè al congrés voten d’acord a Madrid? Jo personalment tinc llàstima del patetisme que hi ha al PSC i de fet també actuament al PSOE.

La dreta catalana i espanyola s’estan fent amb Espanya i Catalunya i mentrestant l’esquerra catalana i espanyola estan mig enfonsades.

Jo, encara que volgués votar al Pere Navarro no el podria votar ja que ja que no tinc les coses gens clares quan voto vull algú que tingui les coses més clares que jo. I veig al PSC tan perdut com jo!

Qui sap si la seva campanya fos? Estàs tan desorientat com nosaltres? No saps ben bé què fer? Doncs votants a nosaltres! estem com tu! Si notens les coses clares com nosaltres, votan’s!

Potser en aquests moments de gran tensió entre Catalunya i Espanya el PSC i el PSOE potser són els únics que podrien fer ponts entre les dues parts. Però tinc la sensació que aquests ponts s’haurien d’haver fet abans. Tinc la sensació que ara la desafecció de la que parlava José Montilla ja és per desgràcia irreversible. El PSOE i el PSC no han estat a l’alçada de les circumstàncies i el nacionalisme poc dialogant s’ha fet amb Esapnya i Catalunya.

Catalunya necessita un partit no independentista però independent de Madrid! Fins que això no passi el PSC serà aigua no clara. Tant a Barcelona com a Madrid.

De totes maneres li desitjo sort a Pere Navarro. El futur ens dirà si potser no hagués estat millor per Catalunya votar-ho a ell. Fa dècades, en algun altre lloc d’Europa, algú que prometia molt i ja sabem com va acabar tot plegat. Quan es fa servir tot perquè la gent actuï com si fossin fans fanàtics d’un equip de futbol qui sap com pot acabar tot. Quan la pàtria està per damunt de l’individu i al seu dret que la seva televisió o els slogans del seu govern no estiguin manipulats mai se sap com pot acabar tot. Potser el PSC no és aigua clara però d’altres partits que si que són aigua clara per desgràcia el que veig al fons de l’aigua clara no m’agrada gens. Quan el fi justifica els mitjans anem pel mal camí: Manipulació de TV3 per aconseguir la independència o JA VAIG VOTAR són un clar exemple que el fi justifica els mitjans per alguns. Si mostren estelades del 11 de setembre de 2012  perquè no mostren les banderes que es van veure a Catalunya quan va guanyar la Roja a Sudàfrica gràces també a molts jugadors catalans? El PSC la veig aigua no clara però l’Espanya del PP i la Catalunya del CiU em fan por.

Leave a Reply

