Posted on

JO VAIG ESTAR MANIPULAT

Potser sóc una minoria a Catalunya i al conjunt de l’estat però per mi tot no s’hi val. Jo puc comprendre que alguns desitgin molt una cosa i que pensin que els altres estem equivocats però jo crec que unes regles de joc que són independents de si depenem de Madrid, de Barcelona o de la Illa de Pasqua …

JO VAIG VOTAR és quelcom tristíssim perquè fa veure que els que critiquen tant a Espanya per ser poc democràtica i no voler deixar que decidim nosaltres mateixos no tenen cap problema en fer servir la diada de l’11 de setembre. La diada de l’11 de setembre representa la part independentista de Catalunya i per això estava plena d’estelades. I jo no tinc res en contra d’aquesta gent. De fet tinc moltes ganes que aviat tots tinguem la possibilitat de fer un referèndum o consulta i dir el que volem.

Però CiU està jugant brut. Hores abans de la manifestació de l’11 de setembre el president Artur Mas va dir que ell no podia nar a la manifestació perquè era el president de totes i totes catalanes. Però que el seu anhel estava amb la gent. Se suposa que amb la gent de la manifestació. Això ho dic perquè quan el teu president diu coses així no és pas tna estrany que una manifestació s’ompli.

Em sento com si Catalunya fos menus democràtica per culpa de CiU i algun que altre partit. No parlaré pas ara de TV3 ja que no en vull indignar més.

 

 

Leave a Reply

