Posted on

DOMINIS .CAT A SEDO A LA VENDA

He descobert que hi ha una cinquantena de dominis .cat a la venda a la pàgina de SEDO. No m’ha fet cap gràcia ja que durant anys he tingut dominis .cat i mai els he posat a la venda ja que quan vaig llegir la normativa vaig entendre que això no es podia fer. I per això no els vaig vendre fins i tot quan em van contactar de diferents parts del món per comprar-meels dominis.

He intentat contactar amb la Fundació .cat i no rebo cap resposta.

Un ha pogut estar en una situació econòmicamolt difícil i no ha venut el seu domini.cat ja que se suposa que això va contra la normativa. I ara veig com SEDO està ple de dominis .cat ala venda i aquí no passa res.

Leave a Reply

